Jak požádat o službu
MÁTE ZÁJEM O POSKYTNUTÍ SLUŽBY?
Obraťte se na sociální pracovnici domova p. Simonu Kočí, DiS.
Sociální pracovnice Vám poskytne sociální poradenství o možnostech řešení Vaší situace (i anonymně).
Abychom Vám vhodně poradili, potřebujeme přesné informace o situaci, ve které se zájemce nachází.
![]() |
Telefonicky: 596 761 601 nebo 739 201 193
E-mailem: zadosti (@) domovkorytko.cz Osobně nebo poštou na adrese: Petruškova 2936/6, Ostrava-Zábřeh |
KONTAKTNÍ HODINYPONDĚLÍ 8:00 – 15:00 Po předchozí domluvě možno dohodnout jednání mimo uvedené hodiny. |
Vážení žadatelé o poskytnutí sociální služby,
s ohledem na plánovanou celkovou rekonstrukci objektu Domova Korýtko, příspěvkové organizace a snižování kapacity obou sociálních služeb po dobu rekonstrukce, dochází od 1.9.2021 k dočasnému zastavení uzavírání nových smluv o poskytnutí sociální služby.
Žadatelé, kteří byli k 31.8.2021 vedeni v evidenci žadatelů, budou kontaktováni sociální pracovnicí domova v průběhu září 2021. Dopis pro žadatele je ke stažení ZDE.
Pokud máte dotazy, můžete se obrátit na sociální pracovnici e-mailem, telefonicky nebo poštou na níže uvedených kontaktech:
- E-mail: zadosti @ domovkorytko.cz
- Poštovní adresa: Petruškova 2936/6, 700 30 Ostrava
- Telefon (se záznamníkem): 596 761 601
- Mobil: 739 201 193
Děkujeme za pochopení.
Mgr. Jan Seidler
ředitel
KE STAŽENÍ: Žádost o poskytnutí sociální služby
CO NÁSLEDUJE PO PODÁNÍ ŽÁDOSTI?
JEDNÁNÍ S OSOBOU, KTERÁ POTŘEBUJE POSKYTNUTÍ SLUŽBY
- Pokud žadatel není s to přijít osobně do domova, navštívíme jej po předchozí dohodě v místě jeho aktuálního pobytu
- Představíme naše služby
- Zjišťujeme potřeby, očekávání a požadavky
- Doporučíme vhodnou službu
ZAŘAZENÍ DO EVIDENCE ŽADATELŮ
Pokud:
- žadatel spadá do okruhu osob, kterým je služba určena a jeho očekávání a potřeby je možno naplnit prostřednictvím sociální služby, o kterou žádá, a
- žadatel chce řešit svou situaci pobytovou sociální službou, nebo by neposkytnutí pomoci ohrozilo jeho život nebo zdraví, nebo by totéž hrozilo osobám v jeho okolí,
zařadíme žadatele do evidence žadatelů, kteří čekají na uzavření smlouvy o poskytnutí sociální služby.
Pro řazení v evidenci žadatelů je rozhodující celková nepříznivá sociální situace žadatele. Zohledňujeme míru potřebné podpory v každodenních činnostech a možnosti jejího zajištění v domácím prostředí. Na základě doporučení zřizovatele, Magistrátu města Ostravy, jsou bodově výrazně zvýhodnění žadatelé s trvalým bydlištěm v Ostravě.
ZAHÁJENÍ POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY
UZAVŘENÍ SMLOUVY
Sociální pracovnice z Domova Korýtko Vás bude informovat o možnosti uzavřít smlouvu a zahájit poskytování sociální služby. V rámci jednání Vás vyzve k doložení aktuálního posudku lékaře o zdravotním stavu.
Před vlastním uzavřením smlouvy je neočkovaný žadatel po dobu pandemie povinen:
- prokázat COVID negativitu na základě provedeného testu PCR, který není starší než 48 hodin, nebo
- v případě prodělání nákazy COVID ve lhůtě nejdéle 180 dnů před zahájením poskytováním služby, doložit potvrzení lékaře
Pokud byl žadatel očkován proti nákaze COVID, je nezbytné, aby byla vakcinace uvedena v posudku lékaře.
Odmítnout uzavřít smlouvu může domov pouze ze zákonných důvodů, pokud
- neposkytuje sociální službu, o kterou žádáte
- nemá dostatečnou kapacitu k poskytnutí sociální služby
- zdravotní stav žadatele vylučuje poskytnutí sociální služby
- žadateli vypověděl v době kratší než 6 měsíců před touto žádostí smlouvu o poskytování téže sociální služby z důvodu porušování povinností vyplývajících ze smlouvy (nevztahuje se na službu Domov se zvláštním režimem)
KE STAŽENÍ:
- Vzor smlouvy o poskytnutí sociální služby domov pro seniory
- Příloha ke smlouvě: „Pravidla soužití“ služby Domov pro seniory
- Vzor smlouvy o poskytnutí sociální služby Domov se zvláštním režimem
- Příloha ke smlouvě: „Naše pravidla“ služby Domov se zvláštním režimem
- Příloha ke smlouvě: sazebník úhrad
Počet evidovaných žadatelů k 31.8.2021:
Služba Domov pro seniory: 33
Služba Domov se zvláštním režimem: 46
V evidenci jsou vedeni žadatelé, kteří aktuálně potřebují službu. Žádosti pro případnou budoucí potřebu nejsou evidovány.
VIZE POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
Lidským přístupem ke klientům vytváříme vzájemně se obohacující partnerské prostředí, v němž doprovázíme seniory na jejich životní pouti až k poslednímu okamžiku. Bezpodmínečně a nerozlučně.