Ombusmanka Domova Korýtko
Datum publikování: 28.11.2019
CO OMBUDSMANKA ŘEŠÍ?
- stížnosti na službu
- uplatňování práv uživatelů služby
- situace střetu zájmů mezi uživateli a zaměstnanci
- základní občanskoprávní poradenství
POVINNOSTI OMBUDSMANKY
- zachovávat mlčenlivost
- hájit práva a oprávněné zájmy uživatelů
- 1x měsíčně podávat řediteli v obecné rovině zprávu o své činnosti (neuvádí jména ani detaily situací)
OPRÁVNĚNÍ OMBUDSMANKY
- může nahlížet do evidence stížností a postupů řešení
- může nahlížet do záznamů o průběhu poskytování sociální služby (s výjimkou zdravotní dokumentace)
- může po zaměstnancích vyžadovat objasnění souvislostí
JAK MOHU OMBUDSMANKU KONTAKTOVAT?
- OSOBNĚ v Domově Korýtko od 9:00 do 12:00 v sudé středy, dveře č. 21 v přízemí budovy B
- E-MAILEM ombudsmankorytko @ atlas.cz
- TELEFONICKY 596 761 646 (sudé středy)
- PÍSEMNĚ Petruškova 2936/6, 700 30 Ostrava
VIZE POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
Lidským přístupem ke klientům vytváříme vzájemně se obohacující partnerské prostředí, v němž doprovázíme seniory na jejich životní pouti až k poslednímu okamžiku. Bezpodmínečně a nerozlučně.