Na právech klientů nám záleží. Obnovili jsme pozici ombudsmanky.
Datum publikování: 06.04.2023
Od 3. února 2023 se mohou klienti domova obracet na domovní ombudsmanku.
PhDr. Markéta Vaculová, MBA dochází do domova 1x za 14 dní.
Kontakty:
E: ombudsman@domovkorytko.cz
T: 731 406 570
Co paní ombudsmanka řeší?
- stížnosti na službu
- uplatňování práv uživatelů služby
- situace střetu zájmů mezi uživateli a zaměstnanci
- základní občanskoprávní poradenství
Povinnosti ombudsmanky
- hájit práva a oprávněné zájmy uživatelů
- zachovávat mlčenlivost
- 1x měsíčně podávat řediteli v obecné rovině zprávu o své činnosti
Oprávnění ombudsmanky
- nahlížet do evidence stížností a postupů k jejich řešení
- přístup k záznamům o průběhu poskytování sociální služby (s výjimkou zdravotní dokumentace)
Zaměstnanci organizace jsou povinni poskytnout ombudsmance nezbytnou součinnost (např. objasnění kontextu situací).
Letáček je pro Vás ke stažení ZDE.
VIZE POSKYTOVANÝCH SLUŽEB
Lidským přístupem ke klientům vytváříme vzájemně se obohacující partnerské prostředí, v němž doprovázíme seniory na jejich životní pouti až k poslednímu okamžiku. Bezpodmínečně a nerozlučně.