Přeskočit na obsah
logo Ostrava

Informace o přípravách na rekonstrukci domova

Datum publikování: 19.11.2021

Vážení,

chtěl bych Vás touto formou informovat ve věci plánované rekonstrukce objektu Domova Korýtko, ve kterém poskytujeme sociální službu.

Vedení Statutárního města Ostravy se rozhodlo pro realizaci investiční akce Rekonstrukce, nástavba a přístavba Domova Korýtko, příspěvkové organizace. Doba realizace rekonstrukce Domova Korýtko je odhadována na cca 2 roky s podmínkou vyklizení celého objektu na Petruškově ul. a přestěhování klientů do náhradních prostor.

O rekonstrukci objektu Domova Korýtko se již hovoří přibližně 10 let a jsem velmi rád, že k tomuto rozhodnutí zahájit celkovou rekonstrukci ve vedení města Ostravy došlo.

S ohledem na skutečnost, že na přelomu roku 2021/2022 v rámci procesu transformace opouští organizace Čtyřlístek – centrum pro osoby se zdravotním postižením Ostrava, příspěvková organizace (služby Domov na Liščině, ul. Na Liščině 342/10 a Domov Barevný svět, ul. Hladnovská 751/119) tyto objekty, nabídlo se řešení přestěhovat se do těchto uvolněných prostor.

V současné době intenzivně pracujeme na tom, abychom dané prostory připravili. To obnáší spoustu administrativních úkonů a následnou realizaci stavebních úprav, výmalby, apod. na přelomu roku 2021/2022. Pokud se nám vše podaří stihnout, tak bychom přestěhování chtěli realizovat v únoru a březnu 2022.

Klienty a zaměstnance jsme informovali o záměrech zřizovatele o zahájení příprav na rekonstrukci na společných schůzkách v září 2021. Veškeré potřebné informace se dozvíte od vedoucích jednotlivých pater, popřípadě od sociálních pracovníků. Obrátit se můžete také na vedení domova. Informace v obecné rovině budeme zveřejňovat i na webových stránkách a facebooku domova. Své dotazy můžete zasílat také prostřednictvím formuláře: Co konkrétně Vás zajímá v rámci připravované rekonstrukce?

V průběhu měsíce října a listopadu 2021 budou sociální pracovníci klienty individuálně informovat o náhradních prostorech. Rozsah poskytovaných služeb zůstane i v náhradních prostorech zachován.

Následující období bude velice komplikované, a to nejen pro klienty a jejich blízké, ale také pro zaměstnance organizace. Budeme se snažit zajistit, aby stěhování a následný pobyt v náhradních prostorách byl pro všechny zúčastněné co nejméně náročný.

Tiskovou zprávu k rekonstrukci domova si můžete stáhnout ZDE.

Mimořádné vydání Zpravodaje k rekonstrukci si můžete stáhnout ZDE.

Mgr. Jan Seidler, ředitel